LinkedIn dostigao 500 miliona korisnika

LinkedIn dostigao 500 miliona korisnika

LinkedIn je objavio da je njegovo globalno članstvo sada dostiglo pola milijarde korisnika. Isto tako ova društvena mreža za profesionalce je otkrila da je London najpovezaniji grad na svijetu.

Članstvo se širi u više od 200 zemalja, 10 milijuna aktivnih poslova, 9 milijuna tvrtki i oko 100.000 dnevno objavljenih postova.

Kako bi proslavila ovu brojku, mreža je objavila neke podatke o korisnicima.

Najpovezanije zemlje

  1. United Arab Emirates
  2. Netherlands
  3. Singapore
  4. United Kingdom
  5. Denmark

Najpovezanija mjesta

  1. London, UK
  2. Amsterdam, Netherlands
  3. San Francisco USA
  4. Jakarta Area, Indonesia
  5. Milan, Italy

Najpovezanije industrije

  1. staffing and recruitment
  2. venture capital and private equity
  3. human resources
  4. management consulting
  5. online media

Najpovezaniji poslovi

  1. human resources
  2. product management
  3. business development
  4. marketing
  5. consulting

go social

SEO

SEO - Search Engine Optimization, je metoda kojom vašu web stranicu pozicionirate što više u web tražilicama, kao što su Google, Yahoo ili Bing. Tu postoji čitav niz strategija kojim se to postiže, a krajnji cilj je podizanje organske posjećenosti vaše web stranice preko ciljanih ključnih riječi. Što je određena web stranica bolje poziocionirana na internet tražilicama za željene ključne riječi to je veći broj organskih (besplatnih) posjeta i potencijalnih konverzija u kupce i klijente.

 

PROČITAJTE VIŠE 

DIGITALNI MARKETING

Digitalni marketing je promocija proizvoda i usluga preko jedne ili više formi elektronskih medija i razlikuje se od tradicionalnog marketinga po tome što uključuje korištenje kanala i metoda koji omogućuju analizu marketinške kampanje i shvaćanje što donosi rezultat, a što ne. I sve to u realnom vremenu. 

 

PROČITAJTE VIŠE

E-MAIL MARKETING

Koliko je efektivan Email marketing?

Potrošači koji primaju email marketinške poruke troše 83% više prilikom kupnje. 

Prosječan povrat na email marketing investiciju je 336,00 kn na svaku uloženu kunu.

72% oglašivača smatra da je ovaj ROI (povrat na investiciju) vrlo dobar.

 

PROČITAJTE VIŠE 


TOP