Zašto je korisnička podrška toliko loša, toliko često?

Zašto je korisnička podrška toliko loša, toliko često?

Listajući sve i svašta, naišao sam i na jedan zanimljiv članak koji sam odlučio zabilježiti kao stalni podsjetnik u kom smjeru trebamo graditi odnos sa svojim partnerima i budućim klijentima, Pa eto da ga podijelim i s vama.

Koliko je dobra ili loša korisnička podrška koju ste iskusili?

Znamo da ovisi o tvrtki, pa čak i o osobi. Ipak, kako biste ocijenili ulugu koju tvrtke pružaju? Provjerite ove statistike istraživanja o tome što se stvarno događa. Tada probajte dati svoju ocjenu.

  • 50% uslužnih djelatnika ne odgovara na upite korisnika na odgovarajući način
  • 66% kupaca je otišlo konkurenciji zbog loše usluge
  • 70% iskustva kod kupnje bazira se na tome kako su kupci bili tretirani od strane prodavača
  • 73% navodi nepristojnu ili nesposobnu korisničku podršku
  • 75% kaže da je potrebno predugo da dođu do osobe koja im može pružiti podršku
  • 78% je prekinulo poslovni odnos zbog loše usluge
  • 80% od milijun dnevnih tweetova je negativno vezano za korisničku podršku
  • 86% neće kupiti od tvrtke sa lošim online recenzijama
  • 87% je na elementarnoj razini korisničke podrške, ocijenjeno od strane kupaca
  • 96% korisnika ne govori tvrtki o svojim žalbama, a 25% ima bar neku razinu pritužbe u svakom trenutku

Dodatno:

  • 89% kupaca koji su dobili lošu korisničku podršku napustiti će tu robnu marku
  • 90-95% problema korisničke podrške vezano je uz upravljanje
  • 95% nezadovoljnih kupaca reći će svojim prijateljima što je tri puta više nego što će reći zadovoljni kupci

I kakva je sada vaša ukupna ocjena?

Preuzeto sa www.linkedin.com by Rick Conlow

SEO

SEO - Search Engine Optimization, je metoda kojom vašu web stranicu pozicionirate što više u web tražilicama, kao što su Google, Yahoo ili Bing. Tu postoji čitav niz strategija kojim se to postiže, a krajnji cilj je podizanje organske posjećenosti vaše web stranice preko ciljanih ključnih riječi. Što je određena web stranica bolje poziocionirana na internet tražilicama za željene ključne riječi to je veći broj organskih (besplatnih) posjeta i potencijalnih konverzija u kupce i klijente.

 

PROČITAJTE VIŠE 

DIGITALNI MARKETING

Digitalni marketing je promocija proizvoda i usluga preko jedne ili više formi elektronskih medija i razlikuje se od tradicionalnog marketinga po tome što uključuje korištenje kanala i metoda koji omogućuju analizu marketinške kampanje i shvaćanje što donosi rezultat, a što ne. I sve to u realnom vremenu. 

 

PROČITAJTE VIŠE

E-MAIL MARKETING

Koliko je efektivan Email marketing?

Potrošači koji primaju email marketinške poruke troše 83% više prilikom kupnje. 

Prosječan povrat na email marketing investiciju je 336,00 kn na svaku uloženu kunu.

72% oglašivača smatra da je ovaj ROI (povrat na investiciju) vrlo dobar.

 

PROČITAJTE VIŠE 


TOP